personalfest osv

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Att DG-festen skulle bli lyckad hade vi alla räknat med. Men kanske inte att den skulle bli såhär lyckad. OS-tema och självklart hamnade man i bästa laget. Älskar att chefen kan bjuda på sig själv och springer in med en egengjord OS-fackla - gjord av papper. (?) Mitt lag kom på andra plats och vann en träkub. När kvällen var över på terminalen fortsatte vi hemma hos Camilla och hela dygnet vart i princip perfekt. Jag har inte sovit något i natt, men trots det har jag inte varit överdrivet trött idag. När jag kom hem kollade jag lite på OTH innan jag och Magnus tog oss en tur ner till bryggan för lite fiske för hans del och solning för min del. Även fast det var höstkallt och inte alls solningsvänligt så lyckades jag somna. Nu är jag lika pigg som vanligt. Alltså som vanligt innan denna sommar, för de senaste månaderna har jag varit en vandrande zombie som kunnat somna närsomhelst, varsomhelst.

Imorgon är det jobb på konsum som gäller, men kvällen ska spenderas hemma hos Linnéa som jag inte träffat på evigheter. Vi kommer ha det bra, om jag överlever hennes mördarbacke, det vill säga.
Idag blev jag förresten klar med OTH säsong 2, så laddar upp inför tredje nu. Åh, jag lever mitt liv genom serier.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: