Dag 7 - min bästa vän (det komiska är att jag skulle hetat Nathalie Olsson om farmor hade behållit sitt flicknamn)

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Min första bästa vän var Virginia. Ett sånt band finns nog kvar, även om vi nu inte längre håller kontakten (speciellt inte nu när hon är i Australien) som förut. Det beror nog främst på att jag flyttade till Nynäshamn när jag slutade nian.

Magnus Olsson. Jag har sagt allt som behövs sägas i ett tidigare inlägg, en relation som den här har jag aldrig tidigare upplevt. Du gör mig fulländad.

Sandra Olsson. Ibland kan jag komma på mig själv med att fundera på om vi egentligen är systrar. Vi är så lika; vi gillar samma saker, skrattar åt samma skämt, har den internaste humorn man kan tänka sig, vi gillar och ogillar nästan precis samma personer, vi tycker samma saker, vi kan förstå varandra nästintill fullt ut. Men ibland är vi också väldigt olika, vilket vi båda har fått erfara och lärt oss av. Allt vi gör tillsammans blir kul och lite av en circus (och tack för att du också förstår humörsvängningar).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: