fredag á la Emma och Nathalie

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Vår dag började så fort skolan slutade. Emma kom hit med chilisås, två ägg, lite kakao, en bakform och en skarvsladd. Vi bakade den glutenfria kladdkakan, överfyllde badkaret med skum och varmt vatten, glömde bort att vi tänkte kolla på film i badet så vi roade oss på annat sätt istället. Därefter väntade en mysig middag; kyckling, ris och chilisås. Vi höll fast vid vårat Bring It On-maraton, och kollade på tre stycken cheer-filmer i ett sträck. Vi avnjöt kladdkakan och gräddoppade vindruvor. Mitt emellan allt annat så fotade vi massor med min numera fungerande webcam. Nu har jag nästan träningsvärk i magen.
Emma rört sig hemåt för kvällen och jag ska plugga lite psykologi innan jag knyter mig.

Här kommer ett urval av kvällens alla bilder

Kommentarer


Kommentera inlägget här: