onsdag torsdag

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Igår firade vi Alla hjärtans dag i efterskott. Vi spenderade först tre timmar på att bara vara vi tillsammans, sedan middag i form av fläskytterfilé med skruvpotatis och rödvinssås. Efterrätt: två filmer (Harry Brown och Snabba cash) och varsin halvliter glass, krossad choklad. Jag sov väldigt gott den natten.


Idag har jag pluggat på en jobbig redovisning som jag ska hålla imorgon och som jag knappt själv förstår något av. Nu kanske det har klarnat något, rätt så intressant ändå. Men jag hatar att hålla redovisningar, så det kanske det är därför det tagit så mycket tid av mig. När kvällen kom kilade jag över till Emma. Vi pratade bort två timmar, sen kollade vi på Bring It On. Imorgon ska vi ha en heldag som vi planerade in i sista detalj innan jag gick hem. Det som står på schemat är:
baka kladdkaka
äta middag
spa + kolla på film (Bring It On 2 (och tre?))
äta kladdkakan + kolla på film (Bring It On (3) och 4)
ta en promenad om klockan inte är alltför mycket

Det känns som att det kommer bli en bra dag. Nu är jag en trött katt och tänker krypa ner i sängen. Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: