calling Dr. Feelgood

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Dålig miljökunskapslektion, promenad hem innan idrotten, blir lurad på skjuts tillbaka, deppar, blir upplockad av en snäll en som räddar min dag, idrottar - boxas som aldrig förr. Direkt efter var det tungt att trycka ner knapparna på mobilen. Lunchar, går på samhälleslektionen, försöker faktiskt göra något vettigt där för en gångs skull, tiden går fort och vips så var skoldagen över. Sitter kvar i biblan med Amanda och fortsätter plugga samhälle i två timmar innan jag går hem och lagar den tråkigaste mat jag någonsin kunde komma på: potatismos med bacon och en påhittad, väldigt osmakande sås. Hade nog varit godare om jag inte haft i så mycket redning. Jaja, man lär sig väl med åren antar jag.
Nu ska jag snart röra mig hemåt Sandra för en fika. Måste även ta reda på om vi ska på gymmet imorgonbitti, för isåfall måste jag hem och sova osunt tidigt. Om inte så blir det ett pass här hemma ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: