Dag 2 - Min första kärlek

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Magnus Olsson - min stora kärlek och bästa vän. Han är den som får mig att känna mig perfekt, när jag är med honom har jag allt jag behöver. Han får mig att känna mig lugn. Hur stormig min vardag än är, hur mycket problem jag än har så får han dem alltid att försvinna. När jag ser honom blir jag alldeles varm i hela kroppen och jag skulle falla på stället där jag står just då. Hela jag slappnar av, det är nästan som att få orgasm varje gång jag tittar på honom.
När hela mitt liv går under, precis när jag ska ge upp för att alla problem bara blir fler, större, värre, så står han där, precis intill mig, håller mig hårt och viskar: "Det ordnar sig". Och jag tror honom, varje gång.
Bara genom att höra honom säga de där orden så lättar tyngden lite, lite grann. Varje omfamning, varje blick, varje leende, varje kyss, varje smekning, varenda stund med honom är jag den lyckligaste människan på jorden.

"Det vackraste jag vet, är att se dig, när du sover.
Här råder stilla frid, och jag glömmer både rum och tid.
Du ligger här bredvid, och jag känner hur du andas.
Att älskas utav dig, är det vackraste för mig."
/Cecilia - Det vackraste

"To call for hands of above,
to lean on,
wouldn't be enough
for me, no."
/José González - Heartbeats

Kommentarer


Kommentera inlägget här: