deppmode light(er)

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Numera går jag på deppmode light. Idag känns allt lite lättare, lite närmare, lite bättre. Jag började dagen med att promenera till centrum för att gymma där med Sandra i en timme ungefär. Tajmar bussen som aldrig förr och sätter mig där med min nya ryggsäck och äter min medtagna banan och känner mig väldigt nöjd med mig själv, och väldigt snygg. Tajmade samhället exakt likabra som bussen, åt mina medtagna salamimackor och njöt av livet. Lyssnade med ett halvt öra på vad Bida hade att säga om EU, längtade mest efter lunch. Lunchen kom och lunchen var god, jag åt mycket sallad och inte lika mycket mat. Drack vatten istället för mjölk. Tjillade i C3 innan jag gick till fysiken och faktiskt intresserade mig för vad Kerstin hade att säga. Gjorde alla tre uppgifter och njöt ännu mer av livet. Hoppade över sista biologilektionen med Denny och skickade iväg lite CV:n istället. Promenerade hem, pratade med mamma, lämnade väskan och fortsatte mot centrum för att lämna in CV till Konsum och möta Sandra för att gå in till kommunhuset, vi söker en tjänst på Lotsens ålderdomshem. Nu är jag på gång. Imorgon ska jag även ringa lite fler samtal.

Efter många (onödiga) promenader fram och tillbaka till Willys pratade jag med Magnus och vi pratade lite om framtiden, om vad som stört och oroat mig. Nu vet vi båda vad vi vill och jag är lycklig lycklig lycklig och lite lite lugnare. Mellanmål, samplugg, sen kommer mitt sovsällskap Linnéa hit efter sin träning. Kanske lyckas klämma in lite Gilmore Girls någonstans? Yeeeaa
Gotland -09

Kommentarer


Kommentera inlägget här: