Jag glömde göra årlistan, så får väl göra den nu

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

2010 (Såhär såg det ut 2009)
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte på kryssning.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte att jag hade några..?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej. 
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.
5. Vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland, Finland ( om hamnen räknas?)
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Bättre minne, så jag kan hålla koll på var jag lägger mina tillhörigheter. 
7. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
29 december, 8 mars, julafton, nyårsafton, min födelsedag och allt sådant men det är väl underförstått? 
8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag tog mig igenom ännu ett år. 
9. Största misstaget?
Haft alldeles för bråttom.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Gick in i en bokhylla häromdagen och fick ett blåmärke.
11. Bästa köpet?
Min första körlektion. 
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra och småsaker. Och födelsedagskalas, roadtrip m.m.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det hoppas jag verkligen, annars måste jag haft ett väldigt tråkigt år. 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Det var jag - Familjen + många andra Familjen-låtar. Gubben i lådan, Quelqu'un M'a Dit, Stereo love, många Kentlåtar m.fl.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Känns som att jag var gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på tiden. Och skrivit dagbok. 
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat.
18. Hur tillbringade du julen?
Med kusin och hennes familj. (Lite innan-jul hemma hos farmor tillsammans med henne och pappa.)
19. Blev du kär i år?
Är kvar sedan två år tillbaka.
20. Favoritprogram på TV?
Ung&bortskämd.
21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar vet jag inte riktigt om jag skulle vilja kalla det, men stark avsky? Oförståelse? Sorg? Medlidande? Förskräckelse? Hittar inte riktigt rätt ord.
22. Bästa boken du läste i år (2010)?
SLASH.
23. Största musikaliska upptäckten?
I Are Droid är väldigt bra, men även Patrick Park och mycket annan musik som min pojkvän presenterat mig för.
24. Något du önskade dig och fick?
Dunpuffar, en klocka, ryggsäck, pengar till körkort, kläder, varma sockor, träningsutrustning.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Löparskor.
26. Årets bästa film?
Inception, BECK.
27. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Blev bjuden på en helkväll inne i stan av kusin med middag och Raw Comedy Club.
28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Absolut. Mindre stress bland många andra saker. 
29. Vad fick dig att må bra?
Magnus Olsson, du gör mig till den lyckligaste levande flickan på jorden. Annars det gamla vanliga, som mina vänner, familj, allt det där. Men mycket också att jag fick så bra kontakt med morfar igen.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Det där "suget" (?) vet jag inte om jag har haft, men Johnny Depp ligger fortfarande på en stadig förstaplats.
31. Vem saknade du?
Min storebror Robin som jag har träffat alldeles för lite, men även mamma och pappa såklart.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Jag har inte träffat så många nya människor. Tror jag? Om de var så bra så borde jag nog ha kommit ihåg dem. 
33. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Ej stabil.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: