jag tror sandra sover

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

visste du
att jag vill ha - pengar.
att min senaste kyss - varade alldeles för kort tid och var för exakt en vecka sedan.
att jag lyssnar mest på - de som har bra svar.
att jag pratar - konstant.
att jag inte gillar - att vara fattig.
att jag avskyr när folk startar - konversationer som jag inte vill delta i.
att kärlek är - du och jag.
att jag gillar att - äta.
att jag alltid kommer att - sakna det jag inte har.
att jag är hemligt förälskad i - ingen hemlighet, men Johnny Depp.
att sist jag grät var - för en vecka sen när Magnus åkte till fjällen.
att min mobiltelefon är - i rekordligan för hur länge jag haft den.
att när jag vaknar på morgonen - försöker jag komma på vad jag drömde.
att innan jag går och lägger mig - skriver jag dagbok (försöker).
att idag har jag - tränat.
att jag just nu tänker på - att Magnus äntligen är hemma.
att i kväll ska jag - sova.
att i morgon kommer jag - träffa Magnus.
att jag hoppas - att få jobb.
Har du:
Någon som förstår dig? ja, två stycken.
Någon som du saknar? ja.
Någon som du hatar? nej inte egentligen, bara som jag inte gillar.
Vem kramade dig senast? Nova-Lee.
Vem pussade dig senast? Lovisa-Eleonora.
Vem ringde dig senast? Magnus.
Vem ringde du senast? Magnus.
Vem var hemma hos dig senast? Emma.
Vem var du hemma hos senast? Sandra.
Har du några kärleksproblem? nej.
Har du pratat med någon idag? jag pratar alltid.
Har du gråtit idag? nej.
Har du skrattat idag? yep.
Jag:
Är singel? nej.
Svär ofta? försöker att dra ner på det.
Sjunger i duschen? varje gång jag är ensam.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? om jag sov över i skolan så.
Skrattar åt dina egna skämt? ja!
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? har inget jag vill ändra på, så nej.
Har du:
piercingar? öronen.
Syskon? Robin och Daniel.
Jobb? nej.
För många vänner? nej inte vad jag har märkt.
Rymt hemifrån? i smyg.
Färgat håret? ja.
Bra självförtroende? ja.
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja, fast inte till många.
Varit kär? ja.
Gjort något olagligt? jag antar det.
Somnat i skolan? någon gång kanske.
brutit ett ben? nej.
Tappat bort mig i min hemstad? försökt utan att lyckas.
Sett en fallande stjärna och önskat? ja.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? har jag säkert gjort.
Smugit ut utan lov? hur smyger man ut med lov?
En hemlighet som ingen annan vet? jag tror inte det.
Sovit en hel dag? ja.
Somnat gråtande? det var ett tag sen.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? nej.
Blivit generad inför folk? ja.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? inte kär, kanske förälskad i så fall.
Ätit musslor? nej.
Varit på en festival? nej.
Haft ett förhållande i under en månad? nej.
Blivit kallad player? inte vad jag vet.
Färgat ditt hår svart? yep.
Vad:
Längtar du till mest just nu? att få fysik b-kursen avklarad.
Ska du göra i helgen? träffa magnus, träna, städa, plugga.
Har du för kläder på dig? mjukisbyxor och linne.
Gjorde du igår? var i skolan, åkte in till stan med Sandra, åt middag med morfar, tänkte g på bio, gick till bion, ångrade oss, åkte till nynäs, var på pokerkväll, fick skjuts hem, sov.
Ska du göra i sommar? JOBBA förhoppningsvis
Åt du senast? choklad.
Har du för mobil? LG K550
Vad köpte du senast? mat.

visste du

att jag vill ha - pengar.

att min senaste kyss - varade alldeles för kort tid och var för exakt en vecka sedan.

att jag lyssnar mest på - de som har bra svar.

att jag pratar - konstant.

att jag inte gillar - att vara fattig.

att jag avskyr när folk startar - konversationer som jag inte vill delta i.

att kärlek är - du och jag.

att jag gillar att - äta.

att jag alltid kommer att - sakna det jag inte har.

att jag är hemligt förälskad i - ingen hemlighet, men Johnny Depp.

att sist jag grät var - för en vecka sen när Magnus åkte till fjällen.

att min mobiltelefon är - i rekordligan för hur länge jag haft den.

att när jag vaknar på morgonen - försöker jag komma på vad jag drömde.

att innan jag går och lägger mig - skriver jag dagbok (försöker).

att idag har jag - tränat.

att jag just nu tänker på - att Magnus äntligen är hemma.

att i kväll ska jag - sova.

att i morgon kommer jag - träffa Magnus.

att jag hoppas - att få jobb.

 

 

Har du:

Någon som förstår dig? ja, två stycken.

Någon som du saknar? ja.

Någon som du hatar? nej inte egentligen, bara som jag inte gillar.

Vem kramade dig senast? Nova-Lee.

Vem pussade dig senast? Lovisa-Eleonora.

Vem ringde dig senast? Magnus.

Vem ringde du senast? Magnus.

Vem var hemma hos dig senast? Emma.

Vem var du hemma hos senast? Sandra.

Har du några kärleksproblem? nej.

Har du pratat med någon idag? jag pratar alltid.

Har du gråtit idag? nej.

Har du skrattat idag? yep.

Jag:

Är singel? nej.

Svär ofta? försöker att dra ner på det.

Sjunger i duschen? varje gång jag är ensam.

Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? om jag sov över i skolan så.

Skrattar åt dina egna skämt? ja!

Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? har inget jag vill ändra på, så nej.

 

Har du:

piercingar? öronen.

Syskon? Robin och Daniel.

Jobb? nej.

För många vänner? nej inte vad jag har märkt.

Rymt hemifrån? i smyg.

Färgat håret? ja.

Bra självförtroende? ja.

Sagt "jag älskar dig" till någon? ja, fast inte till många.

Varit kär? ja.

Gjort något olagligt? jag antar det.

Somnat i skolan? någon gång kanske.

brutit ett ben? nej.

Tappat bort mig i min hemstad? försökt utan att lyckas.

Sett en fallande stjärna och önskat? ja.

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? har jag säkert gjort.

Smugit ut utan lov? hur smyger man ut med lov?

En hemlighet som ingen annan vet? jag tror inte det.

Sovit en hel dag? ja.

Somnat gråtande? det var ett tag sen.

Hånglat med två personer eller mer på en kväll? nej.

Blivit generad inför folk? ja.

Varit kär i någon utan att säga det till personen? inte kär, kanske förälskad i så fall.

Ätit musslor? nej.

Varit på en festival? nej.

Haft ett förhållande i under en månad? nej.

Blivit kallad player? inte vad jag vet.

Färgat ditt hår svart? yep.

 

Vad:

Längtar du till mest just nu? att få fysik b-kursen avklarad.

Ska du göra i helgen? träffa magnus, träna, städa, plugga.

Har du för kläder på dig? mjukisbyxor och linne.

Gjorde du igår? var i skolan, åkte in till stan med Sandra, åt middag med morfar, tänkte g på bio, gick till bion, ångrade oss, åkte till nynäs, var på pokerkväll, fick skjuts hem, sov.

Ska du göra i sommar? JOBBA förhoppningsvis

Åt du senast? choklad.

Har du för mobil? LG K550

Vad köpte du senast? mat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: