värdelöst

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Har varit en ganska värdelös dag idag, om man bortser från träningen och skratten. Pluggandet har gått på lågvarv, skratten har varit alldeles för få, Gilmore Girls fick mig att äta mig FÖR mätt på mackor och mjölk. Jag har nästan helt slutat dricka mjölk, men klunkar i mig vatten. Har glömt att ringa jobb idag, måste verkligen fixa det imorgon. Just nu sitter jag och funderar på om jag

1) Ska ta mig till gymmet imorgonbitti även fast Sandra inte kan följa med, eller
2) Träna hemma, eller
3) Inte träna alls.

Att inte träna alls känns fel. Jag har stor lust att dra till gymmet, men då blir det antingen jobbigt tidigt eller jobbigt mycket packning till skolan. Eller både och. Men det kanske jag kan leva med? Det känns inte bra att träna hemma imorgon. Fast det kanske jag ändå ska göra? Hinner jag med mer, plus att jag slipper stressa så mycket. Ja, det är nog bättre att ta gymmet de dagar jag börjar senare.

Jag tänkte just säga att det var dags för sängen, sen såg jag att klockan bara var nio så jag får vara uppe ett litet tag till, yaaa aaa a.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: