Two: nine things about yourself

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

- Jag är rädd för katter.
- Jag är född och uppvuxen på Gotland men valde att flytta till Nynäshamn vid 16 års ålder.
- Jag vill kunna ta livet med en klackspark.
- Jag är maniskt rädd för att bli gammal.
- Jag vill resa runt och upptäcka världen. (Sjukt klyschigt, jag vet).
- Min största rädsla är att förlora någon jag älskar.
- Jag är alldeles för sentimental för mitt eget bästa. Jag bllir väldigt ofta fånge i mitt eget liv.
- Jag måste alltid ha någonting att göra eller ha något planerat, annars blir jag sjukligt rastlös. Även nu när jag har två jobb och knappt någon fritid så vill jag göra saker så fort jag kan, även fast jag inte alltid orkar.
- Mina två äldre bröder är mina största förebilder.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: