idag och igår; två helt godkända dagar

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Idag tog jag och Magnus oss ut på en tur med båten. Det blev middag (lyxpyttipanna) i båten och bad till efterrätt. Lite fiske däremellan också. En kanonbra kväll, helt enkelt.
Igår hängde jag med Sofia. Syns inte så överdrivet mycket på bilden, men jag lyckades sminka henne sjukt najs i alla fall. Vi hade ingenting att göra, båda var trötta efter en slitsam dag på jobbet (?) och dessutom hade vi ingen aning om hur vi skulle spendera all den kvantitetstid vi hade med varandra. Vanligtvis kommer jag efter midnatt och drar innan hon ens hunnit vakna. I princip. Hur som helst, micket sniggt blev det i alla fall.
Samma kväll hängde jag även med Linnéa och Emma. Jag kommer sakna oss. Ni gör mig bra. Puss på er vänner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: