work ATM

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Hänger lite på DG och tjillar. Klunkar varm choklad och längtar efter fler såna här dagar, regniga arbetsdagar. Eftersom att jag nu jobbar i princip varje dag så vill jag helst inte se solen genom ett fönster. Får inte jag uppleva solen ska ingen annan heller få göra det. 

Hur som helst. Dagarna som gått har varit relativt rutinmässiga: jobb 9-15, hem, picknick och bad nere vid vattnet, fiske, löpning, sova. Häromdagen började jag även fylla mina dagar med en ny serie: One Tree Hill. Förra sommaren hade jag inget jobb vilket för mig innebar många nätter som jag ägnade åt serier, då var det O.C och Gossip Girl. Jag kan inte få nog av serier. Jag borde göra en lista för alla serier jag betat av, kan ju vara kul att ha i framtiden och se vilken no-lifer jag var i mina yngre dagar.


Avbetade serier:               Halvfärdiga (pågående) serier:                     Planerade serier (ej fullständig):
 The O.C                              My Name Is Earl                                         Big Bang Theory
 Gilmore Girls                       Gossip Girl                                                 How I Met Your Mother
 Samantha Who                    One Tree Hill                                             
                                         

Kommentarer

  • EMMAA säger:

    TACK! Jag tänkte messa, men nu när jag ändå sitter här.. Hoppas du läser det här snart. Jag har inget busskort och måste köpa remsa då, vilket känns sämst för plånboken.. MEN, jag har en annan idé (a) Vi skulle kunna plocka blåbär och göra blåbärsmuffins? OM det är dåligt väder..? Hehe.

    Soligt väder, och jag håller helt med dig! PUSS!

    2011-07-01 | 23:21:39
    Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: