Dag 13 - den här veckan

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Måndag: Hade psykologiprov som jag tror gick rätt så bra.
Efter skolan jobbade jag från 16-20.30.

Tisdag: Hade en date med Magnus.

Onsdag: På lunchen blev jag uppringd av Destination Gotland som undrade om jag kunde komma på en arbetsintervju senare samma dag. Självklart kunde jag det. På kvällen bastade jag med Emma och kom hem rätt sent.

Torsdag:  Träffade Emma efter skolan. Tog tag i projektarbetet för första gången sedan kursen började. Sov hos Magnus.

Fredag: Glömde mobilen hemma hos Magnus. Hade prov i bioologi breddning. Åkte till Nynäsakuten och tog blodprov för celiakin. Insåg att Magnus har påverkat mig med sin skräck för sprutor. Satt hemma och kollade på Gilmore Girls från att jag slutade skolan till halv två på natten, då Magnus kom hem till mig och gjorde mig sovsällskap. Fick reda på att jag fått jobbet på DG, och Emma kom över en stund på kvällen för att fira nyheten med mig. Vi åt choklad och lyssnade på bra musik.

Lördag: Hade varit vaken alldeles för länge för att jobba sju timmar. Var påväg att bli sjuk, det var ingen bra jobbdag förutom att jag åt lite sundae med chokladtopping framåt kvällskvisten. Det var gott. Och en verkligen behövd sockerkick. Jag kände mig sjuk, och jag såg säkert sjuk ut också. Efter jobbet åkte jag hem till Magnus och kollade på Beck, åt alldeles för mycket chips och choklad, och somnade i andra ronden.

Söndag: Kollade klart på Beck. På eftermiddagen åkte jag till Rågsved och tillbringade em/natten hos farmor. Vi kollade på gamla foton, spelade kort, åt god middag och tittade lite på tv.

Kommentarer

  • Fabian säger:

    Hej kusiiin, drmde om dig i förrgår... smått creepy...

    ha D

    2011-03-08 | 19:08:19

Kommentera inlägget här: