en lördagkväll

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Planen var först att jag skulle på Jennifers 18-årsfest efter jobbet, men jag insåg att jag aldrig skulle orka det. Så jag skippade det. Nästa plan var att Magnus skulle komma och hämta mig i Handen och sen skulle vi ha en mysig lördagkväll tillsammans, men Magnus körde bara om jag skulle till festen. Så den planen blev också inställd. Plan C var att Magnus istället skulle komma hem till mig senare på kvällen, men den planen gick också i krasch.

Så istället kom Makz över och hängde hos mig ett tag innan vi åkte hem till Donald där det var massor med folk
"Med andra ord" och ett frenetiskt pipande gjorde kvällen till en lyckad en.

Nu borde jag egentligen sova eftersom klockan är över ett, men jag hade en bättre idé: tvätta! Så slipper jag göra det imorgon, vilket betyder att kvar på listan på saker att göra imorgon är endast:
  • Plugga
  • Träna
  • Dammsuga
  • Stoppa ner alla framlagda kläder i väskan
  • Träna

Dessutom tänkte jag logga lite nu, så slipper jag oroa mig för det imorgon också. Men tvätten, jag har två maskiner till att tvätta, och om jag kör dem nu så är jag klar.. Runt tretiden. Det är ju faktiskt helt okej, med tanke på att jag ska t j i l l a  g ä r n e t  i m o r g o n. Och träna. Härnäst: Gilmore Girls.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: