Första dagen på Gotland och Robins födelsedag

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Båtresan över var nästan för lugn, inte en vindpust. Träffade lite vänner, spelade kort och fick tiden att gå relativt fort genom att "prata på bion" Det var en äldre man som kom fram till oss när vi spelade kort och frågade om vi alltid pratade i biosalongen.. Hallå, det är en BÅT, man får prata där så länge det inte sitter uppe en skylt att det ska vara tyst.

Runt fyratiden åkte vi ut till Robin i Slite med tårta för att fira hans födelsedag. Vi spelade Sonic, lagade mat och åkte en tur på landsbygden innan det var dags för mig och Magnus att röra oss hemåt för en andra middag. Kvällen avslutades med en Helan och Halvan, fast jag somnade efter tio minuter. Men den var säkert rolig.

Kommentarer

  • EMMA säger:

    Okej, kul att höra! (Fail annars liksom..) Jaa, skoja inte! Äventyr med oss två är typ GRYMT! (Elleer..? (;)



    Vad händer på Gotland idag? (:

    2011-03-03 | 14:47:42
    Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/
  • EMMA säger:

    Blev dagen lika härlig som den lät? Jag funderade också på att köpa Alla får ligga, men jag backade ur i sista sekund - kommer inte ihg varför. Jag får läsa dom kloka raderna hos dig om du köpt den. :)



    I går var jag och Rosol och simmade, och sen var jag hos Cribba och sen vidare till Malin. Det var trevligt, idag är jag död. Ska ta det lugnt hela dagen. Vad har ni för planer? När kommer ni hem?

    2011-03-05 | 08:56:13
    Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: