McD, melodifestivalen och zumba

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Skrev just ett inlägg men det försvann så jag orkar inte göra om det.
Jobbade 12-19, linkade omkring på min skadade fot. Skolsysyter sa åt mig att ta det lugnt i helgen och inte gå onödigt mycket, men det lyssnade ju inte jag på. Tyvärr. Jag hoppas att det bara är en mjukskada, hon sa att jag skulle ha extrem otur om det har blivit en spricka. Men vi får väl se hur det känns i veckan.

Efter jobbet var det dags för melodifestivalen, hamburgare och sällskap hos Emma för hela slanten. Det var jag, Emma, Matilda, Johan, hans tyska kompis + flickvän som risade och rosade alla uppträdanden. Mest (glädje)tjut var det nog ändå i slutet, hehhehe.

Nu befinner jag mig hos Sandra, ohc för tillfället dansar hon och Maria zumba. Verkar rätt kul, så jag tror att jag ska försöka haka deras pass i fortsättningen. Resten av kvällen blir det bara kusinmys, och imorgon åker jag hem till Magnus för ett perfekt avslut på en rätt perfekt vecka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: