Saker som hänt idag som inte vanligtvis händer mig

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Sak 1: Jag drömde att jag tränade, så jag vaknade av att jag "lyfte vikter" på bussen påväg till Forsmark.
Sak 2: Jag längtade hela dagen efter att få komma hem och ge mig ut på en springtur.
Sak 3: Jag var på Forsmark.
Sak 4: Jag åt på McD.
Sak 5: Min mobil dog innan klockan ens var 17.

Ja, som sagt. Vi var på Forsmark idag, och de som inte var med missade något. Det var askoolt och megafarligt. Nej men det kunde ha varit. Hur koolt som helst i alla fall. En kalasbra dag, trots de långa bussresorna (som jag dock inte klagade på, förutom när Stefan inte såg att vägarna var HELT TRASIGA och alla flög i taket).

Vi kom till Nynäs runt halvåttasnåret, så jag har just betat av ett lite kort träningspass och ska nu hem till Linnéa för att p-lugga och kolla på Burlesque. Om jag orkar. Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: