dag 1 hos magnus

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Är egentligen idag men jag räknar igår bara för att det kändes så mysigt. Jag älskar känslan av att vara nyinflyttad. Allting är så.. nytt. Även om jag i princip bott hos Magnus till och från de senaste åren så är det ändå en helt annan känsla att faktiskt flytta in där, på riktigt. Flyttlådor som ska packas upp, saker som ska ställas in i skåp, saker som ska slängas.. JAG ÄLSKAR DET.

Igår skulle jag prova vaxa benen med Veet vaxremsor. Inget att rekommendera, då produkten var värdelös. Men nu har jag testat det också så idag är jag åtminstone en upplevelse rikare. Sitter på jobbet just nu, har fått mitt schema för sommaren och det ser riktigt bra ut. Studenten lurar bakom hörnet och ett nytt kapitel tar sin början. Jag börjar se allt ljusare på framtiden, sentimentaliteten försöker jag gömma längst in i ett litet hörn. Jag kanske till och med ska ta och slänga lite saker nu när jag kommer hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: