she's going hollywood tonight (Danmark 2-5 maj 2011)

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Veckan har i stort sett varit perfekt. Egen lägenhet delad med Linnéa och två danskor, två minuter till skolan, sex duschar för oss själva, billig Moët, dyr mat. Grillkväll i parken, musik, äventyr, pub, survey i Köpenhamn - "NO MORE FISHING FOR YOU!", skrattskrattskratt, asgarv. Hot ice, njutning, fin springrunda i morgonstund i Cph, ännu mer njutning. Roliga människor, roliga saker, roligt allt.
Jag önskar att jag hade lite bilder, men de lär nog förr eller senare komma upp på Facebook, antar jag. Jag längtar lite, bara lite grann, tillbaka. Men det är ändå väldigt skönt att vara hemma.

En hel jobbhelg ligger dock framför mig; imorgon sista passet på McDonalds 12-19 och på söndag är det DG 14-17.

Hollywood Tonight - Michael Jackson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: