sjukdag 1

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Går inte så bra. Svårt att plugga, vill bara träna, vill ut ut ut, jag vill sola. Det har varit kalasväder i helgen som jag inte tagit till vara på. Jag vill börja använda min nya bikini men jag får visst vänta en vecka till. Imorgon ska jag ta igen resterna i idrotten, det bli kul med flera löpgrenar på en dag, speciellt en sjukdag. Jag vill TRÄNA. Jag vill plugga körkort och ta det där någon gång nu, men jag är så lat. Så seg. Det kommer aldrig bli av. Jag funderar på att ta en sån där intensivkurs, på två veckor eller något. Men jag är osäker på om min budget tillåter mig. Jag vill jobba, jag måste jobba. JOBBAJOBBAJOBBA. Jag måste jobba hela sommaren så jag har pengar i höst. Jag måste ha pengar till

  • Ny mobil (HTC, har inte bestämt mig för om jag vill ha en Incredible S eller någon annan), eftersom min gick sönder i helgen
  • Körkort
  • Boende
  • Bil
  • Ett liv

Kommentarer


Kommentera inlägget här: