en sån där bra dag, en fredag

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Idag är dagen jag längtat efter i en hel vecka. Fredag. Allt gick liksom bara så lätt idag. Körteorin var en lek. De åtta arbetstimmarna flög förbi. Jag var hemma från jobbet nästan exakt en timme efter att jag slutade, vilket är ett nytt pr. Jag och Sofia köpte lösgodis, choklad (såklart) och cheeseballs. Detta tryckte vi (mest jag eftersom jag aldrig kan sluta äta) oss framför Idol. Kvällens framträdanden var bara pinsamma, åtminstone vissa av dem.

Saker som har varit mindre idag; har inte tränat.
imorgon börjar jag inte förrän sent, vilket betyder sovmorgon, träning, One Tree Hill och jobb här i Nynäshamn. Nu ska jag sova. Jag missade för övrigt utslagningen i Idol för att Sofia behövde sova. Bullshit, hon är inte ens här. Jobbigt att hon är alldeles upp över öronen förälskad i den där någon och måste prata i telefon i timmar. De sågs faktiskt förut ikväll.
Usch, vad bitter jag är.. Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: