jag vill slå filip och fredrik

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Hej. Jag har inte bloggat på över en vecka. Detta beror på att jag inte haft lust/ork/tankar. Istället har jag hållit mig uppdaterad på min, Emmas och Linnéas gemensamma blogg som vi har för att kunna hålla "kontakten" även när vi inte kan ses på skype.

Imorgon är det måndag, vilket innebär en ny vecka med nya jobbtimmar och helt nya möjligheter. Jag har bestämt mig för att nästa vecka ska bli en möjligheternas vecka. Här följer en liten lista på saker jag redan tänkt ut att jag ska göra (förvänta er inga stordåd):

  • Kolla färdigt på säsong fem av OTH
  • Hoppa av/på vid Slussen istället för Gamla Stan - jag har börjat misstänka att det är närmare
  • Kolla på en lägenhet inne i stan
  • Vara en god vän och betala Sofias pass
  • JOBBA MITT SISTA PASS PÅ KONSUM I NYNÄSHAMN
  • Övningsköra
  • Gå på bio och äta middag med Sofia
  • Gå på maskerad
  • Beställa ett nytt skal till mobilen då jag avskyr det jag har nu
  • Ta en risk

Som sagt, inga stordåd. Men en liten del av mitt liv ATM.
Ska gå och lägga mig nu, känner mig tjugo år äldre än vad jag faktiskt är. Jag är verkligen helt slut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: