såhär intressant är jag

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Jag är en väldigt odefinierad (säger man så?) person. Jag gillar inte en viss sorts musik lite mer än alla andra; jag lyssnar på vad som faller mig in för stunden. Jag har inget absolut favoritband; de varierar. Jag har ingen speciell idol eller favoritskådespelare (Johnny Depp räknas inte för honom gillar jag mest pga hans utseende och röst). Jag har ingen hobby, utan jag gillar lite av det mesta. Jag har ingen riktig klädstil, som liksom definierar mig utan jag har bara på mig mina kläder. (Men imorgon ska jag och Sofia rensa ur våra kläder och allt hon inte vill ha ska jag slänga för jag bokstavligt talat avskyr mina kläder.) Dock är jag väldigt rastlös av mig. Jag måste alltid göra något. Visst att det kan vara skönt att bara ta det lugnt ibland, men det händer bara ibland att jag känner så. Ja, det här var bara lite funderingar jag hade såhär på kvällskvisten, en lördagskväll på bussen på väg hem. Nu är jag framme. Godnatt och sov gott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: