äntligen fredag

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Efter en lång vecka av hårt arbete och slit har det äntligen blivit (och varit) fredag. Direkt efter jobbet kastade jag mig på bussen in till stan, där det vankades födelsedagsmiddag på Mongolian BBQ. Jag bokstavligen åt tills jag inte kunde andas utan att det värkte i hela kroppen. Resten av kvällen spenderades hemma hos storebror. Jag somnade när jag skulle plugga körteori, men när jag väl skulle sova så gick det inte. Och nu är klockan fyra. På morgonen.

Om ca en vecka flyttar jag hem till Sofia i Ösmo. Det är bara tillfälligt för jag ska verkligen hitta ett eget ställe. Jag måste hitta ett eget ställe. Jag är nitton år, jag kan inte bo inneboende hos folk resten av mitt liv, men just nu känns allt bara så hopplöst. Men, prio nr 1: KÖRKORT.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: