la la la, whatever

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Idag börjar jag om. Efter ett extremt långt och onyttigt uppehåll från tränigen sätter jag igång igen. Har införskaffat nya löparkläder, och jag är riktigt taggad på att komma igång. Har just avklarat ett enklare styrkepass när jag insåg att mina löparskor är på jobbet.
Jag funderar på att skaffa gymkort när jag väl flyttar till Sofia (vilket jag gör i övermorgon, söndag), men jag vet ju inte hur länge jag kommer bli kvar där innan jag får tag på något eget, så det känns lite osäkert, men vi får väl se hur det går. Jag är på jakt efter lägenheten/rum i eller i närheten av stan. Nu när jag även har fått jobb i Gamla Stan så kan det ju vara skönt att slippa pendla. Det händer mycket just nu och jag hoppas på det bästa.
Här hos Magnus (som han påpekade igår; det här är väl inte mitt hem längre) så har jag packat ihop alla mina saker så det är i princip klart. Om några timmar ska jag jobba för första gången på en evighet känns det som, men jag har bara varit ledig i någon vecka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: