så typiskt mig

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Det som absolut inte fick hända hände. Jag försov mig. Men det gick bra ändå, jag hann i tid och fick ha alldeles för stora kläder. Slutade tolv, fick mitt schema, var rätt nöjd. Börjar där tioende oktober, så jag måste prata med Konsum. Men jag såg att i princip inga tider krockade, så jag skulle kunna jobba dubbelt ett tag.. Fast det ska jag inte göra, måste ju vara lite ledig också. Kan inte slita ut mig vid nitton års ålder.
Just nu sitter jag och kollar lite lägenheter/rum att hyra närmare stan. Egentligen borde jag registrera mig på flera bostadsöksidor, men det kostar ju, och jag är lite dumsnål. Jag vet ju att det är värt pengarna om jag väl får tag i något, men det är just det där om. Tänk om jag inte får tag i något? Då har jag ju kastat pengar i sjön i princip. Fast hur stor är risken för det? Åh. Jag vill att någon ringer mig och säger hej, jag har en sjukt fin lägenhet till dig. Varsågod.
Tack tack.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: