ett träningspass senare

Kategori: träning

Igårkväll när jag gick och la mig bestämde jag mig för att köra ett av de pass som jag fick av Calvin. Kollade igenom listan på pass och kände att detta skulle passa idag:
3 rounds for time
run 800 m
rest 2 min

Är dock inte så nöjd med resultatet, men det var första gången jag körde, vilket innebär att det bara kan bli bättre!
Tiden jag fick blev följande:
Varv 1: 03:38:9
Varv 2: 03:37:7
Varv 3: 03:40:5

Skulle gärna ha förbättrat tiden efter varje varv, dock var det jobbigare än vad jag räknat med. Men nästa gång kommer jag med bättre tider!
Efteråt körde jag ett benpass som bestod av:
Leg extension 35 kg, 4x12
Abduction 57 kg, 4x12
Adduction 57 kg, 4x12                                                                              }x2
Standing calf raise 9 kg, 4x11
Leg press 70 kg, 4x12
Leg curl 35 kg, 4x12
Glute 30 kg, 4x12

Har nu ätit 2 ägg och fått i mig en shake, dags att hoppa i duschen och lugna ner mig lite, går på högvarv och skulle gärna vilja bli av med all energi på gymmet igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: