Halva veckan

Kategori: vardag

Halva veckan har nu gått (nästan), och imorgon är det helt plötsligt onsdag. Så, vad har jag gjort hittills?
Jag har

  • Lyckats smita undan min förkylning som var på gång. Mest genom positiv tankekraft, träning och därmed inte riktigt slappna av, men jag ska nog inte ropa hej än.
  • Varit hos optikern och bestämt att jag ska ha starkare linser.
  • Inte hunnit vila ut mig tillräckligt mycket sedan helgen, jag fungerar fortfarande inte riktigt som jag ska. Imorse till exempel, somnade jag i hallen när jag tagit på mig ytterkläderna. Vaknade av att min skinnjacka knarrade. Väldigt nära att jag missade bussen.
  • Undrat hur det känns att inte frysa utomhus, och på jobbet.
  • Småtaggat inför Gävle.
För ja, nu är det bestämt. Den 4:e maj sticker jag och Sanna på en roadtrip till Gävle! Väldigt spontant och väldigt kul. Även fast jag fyller 20 (= jordens undergång, livet är över, krämpor, rynkor, käpp, bitterhet etc.) så känns det ändå som att maj kommer bli en bra månad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: