Life is never that clear

Kategori: vardag


Idag var jag på synundersökning och fick bekräftat att min syn blivit sämre, samt att jag har astigmatism. Men det är tydligen vanligare att ha det än att inte ha det, som om det nu ska vara någon tröst. Gick till gymmet efteråt, sprang 3 km och körde ett magpass. Kom hem och var på väldigt dåligt humör. Det är som att något stör mig, men jag kan inte komma på vad. Den här låten stör mig lite, samtidigt som jag inte kan sluta lyssna på den. Jag måste göra mitt liv till ett bra liv. Jag har sån panik att mitt liv ska bli dåligt, att jag nästan glömmer att leva. 

Borde gå och lägga mig nu, somnade två gånger på jobbet idag. Jag kan verkligen inte gå ut på lördagar, jag hinner inte återhämta mig lagom tills måndagen. Eller så behöver jag bara öva. Vi var i alla fall ute ett gäng i lördags och spelade biljard, låter kanske inte så utmattande, men det var det. Uppenbarligen. 

Jag saknar min kusin Sandra. Och hennes familj. Vill att allting ska vara annorlunda. Vi har inte setts på väldigt länge, men när vi väl gjorde det så kändes det så rätt. Vi är så perfekta ihop, som ler och långhalm.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: