lördagmorgon

Kategori: vardag



Imorse gick jag upp tillsammans med Julia kl 06 för att sedan inse att det var alldeles för tidigt för mig att gå upp efter gårdagskvällen. Efter att hon och Hanna åkte iväg vid 07 så har jag fyllt min morgon med skypeträffar och den här låten. Virginia, Linnéa, och nu snart Sandra. Tänkte även hinna med en sväng på gymmet innan jag ska fixa allt inför ikväll då det vankas middag här med bowlinggänget. 

Under den extremt tidiga frukosten brainstormade vi vad jag kunde göra med min lördag. Harry Potter kom självklart upp som förslag, men gillades inte eftersom man gärna äter något till film och jag helst inte vill göra det. Brainstormingen fortsatte och Julia kom med den perfekta idén att man kan göra 10 crunches eller 10 upphopp varje gång det gör ont i hans ärr. Det blir liksom några gånger. Speciellt om man har maraton.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: