Påskhelgen 2012

Kategori: vardag

Påskhelgen inleddes med en helkväll tillsammans med Sanna. God mat, ansiktsmask, annat smått pyssel och "Får vi följa med?" gjorde kvällen till en lyckad, som absolut måste göras om. 

I fredags när jag kom hem satt pappa i soffan och tittade på tv. Det var skönt att ha en pappa på besök över helgen, att bli ompysslad är liksom aldrig fel. I lördags tog vi en tur med Skyview och i söndags tog vi en promenad längs Norr Mälarstrand bort till Gamla stan där vi stannade i solen och jag åt premiärglassen för i år. Magnus kom också hit i lördagskväll och gjorde oss sällskap under söndagen.

På grund av ovanstående har jag alltså inte varit på gymmet sedan i onsdags, och även ätit mycket onyttigt.. Svacka? Kanske. Men idag, efter att jag vinkat av Magnus vid cityterminalen, begav jag mig ner till mitt andra (tredje?) hem. Märkligt att man kan bli så lugn av ett ställe, en lukt. En SÅN lukt också. Men det luktar ju gott. Alltså inte nere i gymmet, utan i trappen ner, precis när man kommer innanför dörren. 

Hur som helst, här kommer lite väl valda bilder från helgen, påsken 2012!


Ansiktsmask med Sanna

Utsikt från Skyview
Lördagens lunch på Globen
Cinemateket på Gärdet. Var lite fascinerad över stolarna
Pappa på Norr Mälarstrand
Magnus på Norr Mälarstrand

Norr Mälarstrand
Jag och pappa på min lunch, innan han åker hem

Kommentarer


Kommentera inlägget här: