dagen i bilder

Kategori: vardag


Såhär vaknade jag imorse, sovit gott? Sjukt häftigt i alla fall.

Enda dagen som jag inte börjar innan solen gått upp. När jag kom ut från tunnelbanan insåg jag att jag borde ha gått till jobbet.

Det här firade jag och Sanna med på jobbet idag, varje torsdag blir lite av en lyxlunch för oss, vår enda timme tillsammans i veckan, vi måste ju ta vara på den.

Igår var vi några tjejer från jobbet som gick ut och åt på Koh Pangang, det var verkligen hur mysigt som helst. De två av oss som hade varit i Thailand på riktigt sa att det var precis som i Thailand. Hur som helst, en lyckad kväll som vi alla var överens om att den borde återupplevas. 

Jag bokade även högskoleprovet igår, känns bra. Fast lite läskigt, är sjukt nervös. Det som tar emot mest är att det är en heldag med bara prov. Jag har ju gjort det en gång tidigare, men har nästan glömt bort hur det är. Får man ha miniräknare? Var har jag min grafräknare? Linjal? Huvud? Svenska ord? Engelska? Logiskt tänkande? Kommer jag klara detta? I stora STOCKHOLM dessutom? Usch, känner ingen. Nej, jag måste få bort nervositeten. 

Nu ska jag nog sova, dags att ta igen några timmars sömn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: