en dag i taget

Kategori: vardag

En dag i taget, snart har en vecka passerat. Jag får fortfarande en grop i magen, liksom en spark i solar plexus varje gång jag säger meningen, tänker tanken eller ser dig framför mig var jag än är. Det gör fortfarande lika ont, men jag gråter inte lika mycket längre. Jag grät när jag berättade för Virginia idag, men annars så är jag mest arg nu. Vill börja boxas och har kollat lite och haft kontakt med en klubb, men det kostar så mycket. 2000:- för en termin. Jag har ju mitt gymkort, men det känns inte som att det räcker. Plus att morfar ville att jag skulle börja på boxning, så jag börjar väl mest för att hedra honom på något sätt. För det var vad han ville. Sen är det ju skönt om jag slipper gå runt och vara så arg hela tiden.

Imorgon ska jag och Hanna gå och se Henrik Fexeus show "I ditt huvud" på Rival. Jag är grymt taggad, ska verkligen bli kul, skönt med ett avbrott från vardagen. Nu är det dags för mig att sova, börjar 0630 imorgon. Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: