jag har ingenting att klaga på

Kategori: vardag

Idag var det verkligen vår! Äntligen. Imorse klev jag upp kl 0430 och promenerade till jobbet. Insåg dock att jag imorgon kan sova lite längre då det bara tog en halvtimme och jag alltså hade 40 min att göra något med innan jag började. När jag sedan hade lunch tog jag min vattenflaska och mina hörlurar och satte mig nere vid kajen i Gamla stan tillsammans med resten av staden. 


Avicii - Levels (In Reverse) (George Monev Edit). Jag får INTE NOG!


Train - Drive By


Alesso & Ingrosso - Calling


Gym Class Heroes - Ass Back Home

Några av de låtar som jag lyssnar på/tränar till just nu. Våren är på gång (även om den hinner komma och gå ett tiotal gånger innan det FAKTISKT är på gång) och det känns. Nu kör vi på det här! Som varje vår blir jag automatiskt laddad, inför allt. Allt nytt (och gammalt) är roligt och jag får liksom nytt liv. VARENDA vår. Varenda vår tar jag även av mig jackan alldeles för tidigt och riskerar att bli sjuk. Men det finns ingenting som slår vårkänslorna. 

Efter jobbet tog jag mig till gymmet i vanlig ordning och när klockan var runt 19 fick jag bråttom då jag skulle mött upp Sandra för en timme sedan. Hem, äta, dusch för att sedan hänga med Sandra på Lilla Hotellbaren resten av kvällen. Riktigt mysig onsdagkväll blev det. 

Imorgon kommer Magnus hem från Halmstad och är hemma över helgen. Det här kommer nog bli en bra helg.




Jag har världens bästa liv


Kommentarer


Kommentera inlägget här: