första utekvällen

Kategori: vardag

Igår var jag ute för första gången sedan nyår (om man inte räknar med tentapuben). Jag, Sharogh och Markus åt middag på Hellströms, stannade kvar till elvasnåret då vi rörde oss ut mot Skarpnäck och hem till Jocke. Kvällen/natten var fylld av skratt, bugg, 2-timmarsmannen, missade tunnelbanor och lite pommes frites. Kom i säng runt kl 05 imorse, kvällen var så sjukt lyckad. 

Idag har jag och Hanna tagit en långpromenad genom stan. Gick runt lite på söder och fantiserade om sommaren. Jag längtar så hemskt mycket till sommaren, våren. Jag är helt övertygad om att livet automatiskt blir bättre på våren.

Min drink vs. Sharoghs, druckna ur under två minuter



Bild från min och Hannas promenad


Favoritlåten just nu

Kommentarer

  • EM säger:

    Sv: Åå, u maaayyy be right! (a) Men ska ändå lägga upp en bild, för här är det karuseller och grejer också :)

    2012-02-20 | 14:47:54
    Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: