milstolpe

Kategori: vardag

Igår nådde jag en milstolpe. Jag vet dock inte om det var en bra milstolpe, men jo, jag är rätt säker på att den var bra. Jag har aldrig lyckats pusha mig själv så pass mycket att jag blir helt slutkörd och inte ens orkar tänka. Igår gjorde jag det! Jag powerwalkade från jobbet till gymmet, där fortsatte jag min powerwalk på bandet i en timme, när jag var klar hade jag gått ca en mil. Efter det körde jag styrka; överkropp, och ökade dessutom svårighetsgraden på varje maskin (dvs tyngden) från föregående pass. När jag kom hem satte jag mig helt bedövad i soffan, drack vatten - sen spydde jag. Jag har aldrig tidigare pressat mig så hårt att jag faktiskt spytt. Nu fortsätter vi såhär!

Kommentarer

  • Julia säger:

    Haha, det låter ju egentligen inte så asbra att spy efter träningen. Akta tänderna!

    2012-02-02 | 22:53:33

Kommentera inlägget här: