personlig tränare?

Kategori: vardag

Idag var jag med och tävlade om en fri PT-timme på gymmet. Jag var helt slut när jag det var klart, jag kunde knappt se. Jag trodde att jag skulle svimma på platsen. När jag kom innanför dörren la mig rakt upp och ner på golvet och trodde att jag antingen skulle somna eller kräkas. Eller båda. Nu hoppas jag bara att min insats var tillräckligt bra. 

Imorgon åker jag till Gotland för att träffa familjen igen, Sofia får äran att följa med mig. Ska bli skönt att komma "iväg" om så bara över helgen. Bryta vardagen. 

I helgen har jag även klarat mig utan godis i två veckor, jag är så stolt över mig själv. Jag var verkligen beroende av godis, socker, förut. Det var verkligen jobbigt, jag kunde gå varje vardag och planera inför helgen, vilken som skulle bli min första godis, hur mycket av allt jag skulle köpa, vad jag skulle köpa, hur jag skulle lägga upp ätandet över helgens tre dagar osv. När jag då bestämde mig för att ha det här uppehållet trodde jag att det skulle bli fruktansvärt svårt att hålla, men det har gått förvånansvärt bra och lätt! Är inte ett dugg sugen på att äta godis eller annat onyttigt. Visst äter jag pasta och bröd, men har även försökt dra ner på detta utan att överdriva. Om jag kan fortsätta såhär så är jag nöjd, då har jag gjort framsteg. 

Ska sova nu, har nyss skypeat med Emma och är sjukt trött. Och sjukt hungrig, men försöker även vänja mig av vid att äta såhär sent på kvällen.

Kommentarer

  • Virginiaaaa säger:

    grattis till att vara utan godis i två veckor. skulle inte klara det!!! Men jag saknar dig, kan vi inte prata snart? När kan du? På morgonen? eller kan du bara efter att du har kommit hem? det är lite för sent för mig nämligen! Kanske är du ledig någon dag?

    2012-02-27 | 06:10:40
  • EM säger:

    Utan godis i två veckor.. Jesus Amelia. GRYMT bra jobbat. Jag kör från och med idag, och två veckor. Bara för att vara LIKA DUKTIG SOM DU. Kärlek

    2012-02-27 | 15:48:58
    Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: