så var det den här vardagen

Kategori: vardag

Anledningen till mitt torftiga uppdaterande är helt enkelt min bristande ork. När jag kommer hem på kvällarna orkar jag i princip duscha och förbereda mig inför nästa dag, lika slitsamma dag.

I söndags blev jag uppringd av gymmet angående tävlingen jag var med i på torsdagen. Jag hade tyvärr inte vunnit, men han sa att han väldigt gärna ville fortsätta jobba med mig om jag var intresserad, så vi bokade ett möte. Igår träffade jag då alltså den personliga tränaren, Calvin, som han heter. Vi pratade lite om mina tränings- och kostvanor, samt mitt jobb osv. Jag skulle gå hem och fundera på om jag ville jobba med honom, och jag har gått hem och jag har funderat. Jag vill verkligen ha en personlig tränare, alltså bara så jag kan få tips och veta om jag tränar rätt/vad jag ska ändra på för att nå mina mål. Jag har inte helt bestämt mig än, men jag tror nog jag ska satsa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: