familjen, och det känns

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft



På lördagen bakade jag och farmor mitt bröd, det blev en limpa och några småbröd. Kvantiteten blev inte den jag hoppats på, men kvalitén desto bättre. Runt mitt på dagen kom Robin förbi och sen dess hängde vi hela dagen. Körde runt i stan, köpte easytone-skor, scarf, strumpor och en tjocktröja till mig (åkte till Gotland utan allt detta). Hälsade på några bekanta ute på landet och jag körde för första gången automat och i snöstorm och ishalka. Robin har köpt en ny bil, Audi quattro. (?) Hur som helst så var den perfekt. En sån bil vill jag ha sen när jag har råd, om en livstid. Fikade, åkte hem till pappa, åt middag, tog med pappa och farmor på en åktur så de fick se när jag körde bil, handlade gott till kvällen, spelade kort, Robin åkte, jag somnade. Idag åker jag hem och det känns beige, men jobbar man heltid så gör man väl.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: