foster the people

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Imorse vaknade jag verkligen på fel sida, och det blev ju inte bättre av att jag skulle springa till gymmet efter jobbet, alltså med andra ord att jag behövde frysa arslet av mig i löparbrallor och tjocktröja kl 06 på morgonen. Men dagen gick fort, plötsligt var jag redan hemma, svettig och trött, och stod och lagade mat tillsammans.med Hanna. Hennes föräldrar kom förbi på ett spontanbesök, det var trevligt att ha dem här en stund. När de gått drack vi varm oboy och tittade på Fråga Olle. Första dagen har gått bra, nu ska jag försöka sova. Imorgon kommer antagligen Linnéa över och umgås lite innan hon försvinner till Australien på söndag. Ps. Imorgon ska jag ha mitt första möte med en leverantör, är lite nervös! Vad är det meningen att man ska prata om? Vad förväntas jag säga, tycka, tänka, veta? Får ta hjälp från chefen, han vet alltid vad man ska göra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: