Luggen är tillbaka

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Igårkväll när jag kollade på tv fick jag för mig att jag ville ha lugg. Så Hanna klippte mig, och såhär blev resultatet:


Idag tog jag en powerwalk från jobbet direkt till gymmet och tillbringade en timme där med att träna ben och mage. Har världens träningsvärk i armarna sen igår, knappt så att jag orkade göra rodd idag. 

Imorgon kommer Sofia hit, nu ska jag mysa med kladdkaka som Hanna bakade idag. Väntar bara på att hon ska komma hem med grädden.

Magnus är i Åre med sina kompisar och lever livet. Här hemma är jag och lever vardagen. Och saknar honom. Men förra gången var det värre. Hittills har jag inte vaknat upp en enda gång mitt i natten och gråtit. Men vi pratar ju i telefon flera gånger om dagen nu också. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: