sail

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Nu är det mindre än en vecka kvar. All min vakna tid vill jag tillbringa med honom men dels är det inte så mycket tid vi pratar om eftersom jag jobbar bort hela dagarna. Dels borde vi inte eftersom vi snart är ifrån varandra. Två veckor borta, två snabba dagar hemma och sen försvinner du igen. Jag är på väg till jobbet nu och allt är lite mörkare än vanligt, likaså min tankegång. Egentligen kommer allt bli bra, jag vet. Är bara lite orolig, förändringar är jobbigt. Men jag kommer fördriva min tid på bästa sätt. Springa hem från jobbet, direkt till gymmet, bo där några timmar, hem, äta, sova, knappt orka tänka. Tror det är en bra plan.

Kommentarer

  • Hanna säger:

    vi kirrat darlin' massa roliga saker framför oss, saker som fördriver tiden. snart är de vår, en lite resa på de! xx

    2012-01-23 | 22:25:06

Kommentera inlägget här: