skitsamma

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Idag är en dålig dag. Var min första tanke när jag skulle börja skriva. Men sanningen att säga så har det varit en hur bra dag som helst. Den enda anledningen till att jag ville säga att det varit en dålig dag var att Magnus inte ville komma hit idag, och att jag uppenbarligen vill ses mer än han. Ja jag vet att han självklart vill vara med sina föräldrar innan han åker, men han är hemma hela veckan medan jag får knappa tre dagar med honom. Ja, jag är bitter. Men inte alltför bitter. Jag hade en jättebra dag på jobbet, sprang till gymmet och tillbringade drygt en timme där. Tränade armar, rygg och lite bröst. Har just duschat och sitter i köket medan Hanna lagar mat åt oss. Ikväll ska vi kolla på Whipeout och skratta åt en kille, Mergim, som är med. Han är från Nynäshamn och vi gillar honom inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: