Jan. 1, 2012

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Det nya året firade vi in tillsammans med våra vänner hemma hos Fredrik. Vi gick till Lidatorp i totalt mörker klockan halv tre på morgonen. Jag hade högklackade skor och nylonstrumpbyxor, och det var -10 grader.
Nu är jag härdad. 

Sitter ensam i lägenheten och ska snart gå och lägga mig. Imorgon börjar ett nytt kapitel på jobbet. Jag får ett eget ansvarsområde och ska börja beställa varor. Jag är nervös, tänk om jag aldrig lär mig? Det vet jag ju i och för sig att jag kommer att göra, men jag är ändå nervös. Tänk om det blir fel. 
Men imorgon kommer även Virginia upp till mig, så om jag skulle ha en riktigt dålig dag på jobbet så har jag ju någon som kan trösta mig när jag kommer hem i alla fall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: