Midsommar

Kategori: vardag

Tiden bara flyger förbi, hur många gånger ska man vakna upp och tänka det, utan att göra något åt det? Jag måste sluta.

I tisdags träffade jag Makz, vi åt middag hemma hos mig och catchade up lite om var livet tagit oss hittills. Jag kollade på Sverige-matchen och man kan ju inte bli annat än besviken. Vad är det för idé att vinna nu, när det ändå är försent? Men ja, en vinst är ju alltid en vinst. Lite upprättelse kanske vi fick. Kanske.

Imorgon är det ju som alla vet midsommarafton, vilket vi även i år firar ute hos Seger på Lisö. I år kan vi dock inte stanna där, utan rör oss vidare mot Trosa för att övernatta där. Detta innebär att jag släpar med mig en stor bag + täcke och kudde till jobbet imorgon.

Idag försökte jag mig på att göra min egen midsommarkrans. Jag var ganska stressad, men jag hoppas att den duger. Bild kommer antagligen efter helgen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: