Nystart

Kategori: vardag

Okej. Efter såhär många år så är jag singel igen. Jag räknar det som fyra år, för det var bara du, ända sen jag var 16 år gammal. Nu är jag 20 och det är dags att börja om på ny kula.

Sätter igång med träningen imorgon igen, borde gjort idag men sov alldeles för lite inatt för att ens orka tänka på gymmet. När jag kom hem somnade jag framför teven, och när Maya ringde och väckte mig var jag bombsäker på att jag hade försovit mig och var försenad till jobbet. Försökte mig på att hoppa lite hopprep och få en tid i tvättstugan, men inget av de två sakerna gick speciellt bra. Så nu sitter jag här istället. Har inte ätit någon middag, bara massa onödiga kolhydrater. Hanna är inte hemma men det är rätt skönt att faktiskt få vara helt ensam för första gången nu. Inte bara ensam utan helt själv. Jag tvivlar inte en sekund på att jag kommer klara mig själv alldeles utmärkt.

Helgen som var, 15-17 juni, bestod av personalfest och Summerburst. Tre kanondagar, nu är det bara att ladda om inför midsommar. Livet rullar på och det känns bra.



ON REPEAT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: