Riktigt klantigt

Kategori: vardag

I måndags lyckades jag tappa min telefon. I en taxi. Går nu runt med ett simpelt kontantkort i Hannas gamla Xperia Arc. Och det hade ju varit fint, om jag kunde använda den som man ska använda en smartphone. Nu är ju det enda jag kan göra ringa/smsa, kunde lika gärna haft en gammal 3310. Jag måste dock köpa en ny mobil så snart som möjligt, men som vanligt så har jag ingen aning om vilken jag vill ha.. Har kollat lite på HTC One X, och den verkar ju bra.. Men såklart så får minsta negativ kommentar om den mig att tveka. Jag vill ju ha den perfekta mobilen.

Hur som helst, idag åker jag till Gotland och stannar till söndag. Hoppas på bättre väder med tanke på att det här är min sista semestervecka. Hur ska jag klara mig utan min mobil!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: