skypedater och sömnpanik

Kategori: vardag

Idag var jag på gymmet för första gången - på riktigt - sedan jag blev sjuk veckan innan jag åkte till Malta. Jag brukar inte väga mig, men bestämde mig för att göra det idag för att se vad som hänt under de veckor jag varit borta.
- 4 kg. Vafan?! Man blir ju förbannad. Förut vägde jag 69 kg, nuu var jag nere på knappa 65 kg. Visst att man tappar muskler när man inte tränar, men så mycket - så fort?! Och ja, det känns att jag inte är i form. Jag orkar knappt hälften av vad jag gjorde innan jag blev sjuk. Och nu går jag på semester igen, sticker till Gotland och hamnar återigen ur rutinen. När jag kommer tillbaka är det verkligen träningen som gäller. Verkligen dags för mig att komma tillbaka.

Just nu är kl 02:40 och jag har just avslutat ett nästan tre timmar långt skypesamtal med Virginia. Imorgonbitti kl 0900 ska jag boka biljetter till SHM's sista spelning här i Sverige, så jag borde verkligen gå och lägga mig. Om jag försover mig så kommer de andra att döda mig - bokastavligt talat. Biljetterna till spelningen på Madison Square Garden sålde slut på 10 minuter. Eheheh. Godnatt.


Viktor på midsommarafton


Summerburst, förra helgen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: