Avenyn

Kategori: vardag

Söndag. Ingen söndagsångest (som vanligt). En apelsin, en kiwi, en banan, lite yoghurt, en kopp te och iskallt vatten till sen middag. Hanna i vardagsrummet framför Big Brother och jag här i köket, framför datorn. 

Igår var det dags för utgången med Enskedegrabbarna. Jag och Sofia åkte härifrån runt sjusnåret. Kvällen bestod av en trevlig middag hemma hos Viktor som sedan följdes av utgång till Avenyn. En väldigt bra kväll, som avslutades med 4 paket glass hemma i Viktors soffa klockan 5 på morgonen. Jag och Sofia var slocknade i min säng runt klockan 6 imorse, och vaknade först runt ettiden. En fulländad helgfrukost senare begav vi oss mot Eriksdalsbadet för några simrundor. Simmade en kilometer för att försöka få mina armar att fungera igen, (dock utan resultat kan jag nu meddela), badade bubbelpool och bastade. En bra dagen-efter. När vi kom hem hade Hanna lagat världens godaste carbonara, jag har verkligen inte haft någonting att klaga på idag (förutom mina armar, förstås). Jag pratade med min PT och vi kom fram till att det nog var bäst att skjuta fram tiden till nu på torsdag istället. Så imorgon blir det alltså bara bandet för min del. 

Kvällen i övrigt har bestått av storhandling och tvättstuga. Dags att ladda om för en ny vecka. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: